PunoPenukar distribusiCara untuk mengelakkan kerosakan

  • masa pelepasan:2024-02-20 18:11:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:363
  • Penerangan pantas:

    Puno,Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Perbezaan anta

Kandungan artikel

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

PunoIa boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa,PunoPenukar jenis kotak 400kV, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

BarikaSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Penukar jenis kering

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, dan kemudian lukis sampel minyak.


PunoPenukar distribusiCara untuk mengelakkan kerosakan



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Permukaan flange tidak sama,PunoTransmission transformer, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Tanda kualiti tinggiKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa


PunoPenukar distribusiCara untuk mengelakkan kerosakan



Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Rekomendasi KualitiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Secara umum,PunoPengubah kotak elektrik, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

PunoMaklumat produk lain
  • WazeJenis bergerak hidraulik paksi naikPendekatan pelaburan ekonomi

    WazeJenis bergerak hidraulik paksi naikPendekatan pelaburan ekonomi

  • WazePlatform mengangkat tali aluminumSumbangan luar biasa dalam industri pengangkatan

    WazePlatform mengangkat tali aluminumSumbangan luar biasa dalam industri pengangkatan

  • WazeLif rumah tangga kecil 3 tingkatPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar

    WazeLif rumah tangga kecil 3 tingkatPermintaan pelaburan infrastruktur yang besar

  • NanchangBerapa banyak pengubah kotakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

    NanchangBerapa banyak pengubah kotakLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

  • MerangkulPlatform angkat hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan

    MerangkulPlatform angkat hidraulikHuraikan secara ringkas perkara utama operasi dan penyelenggaraan

  • MerangkulJembatan naik hidraulikKeperluan rancangan kualiti produk

    MerangkulJembatan naik hidraulikKeperluan rancangan kualiti produk

  • MentougouJenis bergerak jembatan naik hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim

    MentougouJenis bergerak jembatan naik hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim

  • MentougouPlatform mengangkat topi bergerak sendiriKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pem

    MentougouPlatform mengangkat topi bergerak sendiriKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pem

  • segera:Peringatan: Maklumat PunoPenukar distribusiCara untuk mengelakkan kerosakan memberi anda PunoPenukar distribusiCara untuk mengelakkan kerosakan oleh syarikat kami, perkhidmatan PunoPenukar distribusiCara untuk mengelakkan kerosakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PunoPenukar distribusiCara untuk mengelakkan kerosakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PunoPenukar distribusiCara untuk mengelakkan kerosakan. PunoPenukar distribusiCara untuk mengelakkan kerosakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PunoPenukar distribusiCara untuk mengelakkan kerosakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!